.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل ؛
افراد قدرت‌طلب برای ورود به مجلس خطرناکند
حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار داشت: این یک خیانت آشکار است که کاندیداها از بیت المال برای مقاصد خود استفاده کرده و به مردم اجحاف می‌کنند، سخن من با این خیانتکاران است، به چه اجازه‌ای از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنید.
افراد قدرت‌طلب برای ورود به مجلس خطرناکند

امام جمعه بابل گفت: افراد قدرت‌طلبی که از بیت‌المال برای رسیدن به اهداف انحرافی و نفوذ به مجلس هزینه می‌کنند برای کشور خطرناک هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: باید در امر انتخابات بصیرت داشته باشیم و مواظب نامزدهای نمایندگی که به اسم خدمت ولی به قصد قدرت‌طلبی، کاندیدا شدن را وسیله‌ای بر اعمال زورگویی خود بر مردم قرار می‌دهند، باشیم.

وی افزود: این یک خیانت آشکار است که کاندیداها از بیت المال برای مقاصد خود استفاده کرده و به مردم اجحاف می‌کنند، سخن من با این خیانتکاران است، به چه اجازه‌ای از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنید.

روحانی بیان داشت: از هیئت‌های اجرایی و نظارت انتظار داریم از این تخلفات چشم‌پوشی نکرده و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

امام جمعه بابل با اشاره به ترور مصطفی احمدی روشن افزود: دشمن با ترور دانشمندان اتمی ما درصدد فشار به ملت و ایجاد ترس در بین مردم است اما دشمن بداند تجربیاتی که ملت ما طی 33 سال به دست آورد اوج افتخار را برای ما فراهم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر 23 دي 1390
بگو ..... دیگه حاج آقا!!!منظور شما اینه که به حاج آقا .....رای بدیم!!!چشم چه ما رای بدیم چه ندیم دیگه فرقی نمیکنه
ب 23 دي 1390
کریمی فیروزجاهی که از مدتها قبل، از بودجه های دولتی داره استفاده می کنه که عکسش رو تو روزنامه بزرگتر بزنن حاج آقا چرا الان دادش دراومد یعنی شما اینها رو نمی دونستید؟؟؟!!!!
جوان 23 دي 1390
يه سر به اداره ....بابل بزنيد مي فهميد ريسش داره با پول بيت المال چه ميكنه!!!
محمدی 24 دي 1390
حاج آقا شما كه از تریبون نماز جمعه برای... تبلیغ میکنی خدمته؟
مردم 24 دي 1390
رطب خورده منع رطب میکند؟؟؟؟
نا شناس 24 دي 1390
اقای کریمی با انتصاب اقای باباجانی در مخابرات مازندران ، به مخابرات هم خدمت کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 25 دي 1390
سلام ،
دسته گلهاي کریمی فیروزجاهی را بعد از انتخابات و رأي نياوردنش بايد شمرد.از انتصابهاي بچه گانه تا خاصه خرجيها از كيسه دولت و ملت.سوء استفاده از امكانات دولتي و........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م-- ن 25 دي 1390
نماینده بدون قدرت به درد چی میخورد؟؟ همه کسانی که کاندید هستند برای گرفتند پست چه کارهاییکه نکردند اکر آنها قصد خدمت داشتن میرفتند جهاد سازندگی
نا شناس 25 دي 1390
حاج اقا شما اين 4سال نمي دانستيد در اداره معلولان چه خبره واين نماينده با بيت المال چه كار مي كنه؟//
طلبه ای امیرکلایی 25 دي 1390
جناب اقای روحانی شماهیچوقت به خوداجازه ندادیدکه تریبون نمازجمعه راغیرازشیخ ناصری به نماینده های این شهرستان برخلاف دیگرامامان جمعه این شهرستان بدهیدچطورمیخواهیدبه خداوندپاسخ دهید..فکرکردیدامسال بازمیتوانیدبا تریبون مقدس نمازجمعه مردم رامتقاعدکنید،زهی خیال باطل
دانشجوواهل درزیکلا اخوندی 25 دي 1390
حاجی اقای روحانی من اهل یکی ازروستاهای بابل هستم که خانواده ام اعتقادراسخی به پدربزرگوارشما داشت وهمیشه ایشان را دعا می نمودندالان پدرم ازرفتارهای شما خیلی ناراحته ومیگویدچرا برخلاف پدربزرگوارش مرحوم ایت الله روحانی ایشان عده ای را دورخودجمع کرده وبرای منافع انان تلاش میکندوازجایگاه نمازجمعه برای زیاده خواهان بهره برداری میکند.
فرهنگی 25 دي 1390
حاجی اقاخیلی مخلصیم انشاالله همیشه درکنارما باشیدولی وضع حاجی ناصری درروستاهابسیارنامطلوب هست اقبال مردم به ایشان خوب نیست زیاد شما برای ایشان کوپن نزاریداحساس میکنم اتفاقی که برای ناطق درریاست جمهوری افتادبرای ناصری بیافتد،
یک اصولگرا 25 دي 1390
حاج اقاشنیدیم اخیرا با سردسته دوم خردادی بندپی که یک روحانی هست نشست خوبی برای اخذ رای برای ناصری داشتید واقعا عجیب است دست به چه کارهای خطرناکی میزنی وازتریبون نماز جمعه اینقدر خودتو برای ناصری هزینه نکن به ولله قسم من که نمازجمعه شماراشرکت مینمودم به همین خاطر به جاهای دیگر میرم وقصددارم تا خودتو اصلاح نکنی مسیرطولانی راطی کنم اما چون دور وبرت را افرادی احاطه کردند که شمارا هرروز از محبوبیتی که به خاطر پدربزرگوارت داشتی ازدست میدهی لطفا تقواپیشه کن واین محبوبیت راکه خیلی ارزشمند هست مفت برباد نده
اصغرزاده 25 دي 1390
حاج اقابرای من سوال پیش اومد چراعده ای درطول خدمت مسولین بااونها تعاملی ندارندهمین که به اونها نیازپیداکردی دست به هرکاری میزنند هربابلی میداند که انهادعامیکردند سردربدن نریمان بزرگ نباشه اما الان میگویند نریمان رادوست داریم وایشان بچه شهربابل و از... بودند خداراشکر که الان اززبانهای شان چنین شنیده میشه واین برای عوام هم روشن شده واین بار تصمیمی خواهند گرفت که بازهم انها بازنده خواهندشد من اعتقاد دارم بااین که چندین دوره با نریمان بزرگ بودم با اتفاق واتحادباید به کریمی رای بدیم چون عملگراست ونشان داد اداهه دهنده راه مهندس بزرگ میتواند باشد
علی 25 دي 1390
واقعا درست فرمودی ادمی که باحقوق سفارت اغنا نمیشه میتونه درزمره اون فرمایشات شما قدرت طلب باشه یا به ایشان تکلیف شد یا تکلیف کردید که بیاید باردیگر بیمارستان خانوادگی که از یک باند وگروه پرشده وعده ای مستضعف که در ان گروه نیستند ودارای رشته های مرتبط وازخانواده های ایثارگرو جانباز هستند که اینهارا مشاهده میکنند تاسف میخورند قدر ت طلب واقعی مشخص ومحرز است وهرجایی با هرنحوی میکروفون میگیره وهیچ کاری برای ملت انجام نداده است حداقل خدمات نریمان وقاسم زاده وکریمی که بامخالفتهای عده ای روبرو بودند ماندگارو محرز است
اطمینان 25 دي 1390
مطمئنا ناصری بازنده انتخابات هست مردم به تصمیمات خوبی رسیده اند
نا شناس 25 دي 1390
آقاي كريمي از بيت المال مملكت هرجا كه مي ره خيرات مي كنه . اين پولها رو از كجا آوردي . از وكيل الدوله بودن در مجلس . از خدا بترس . خدا عاقبتت را ختم بخير كند كه دست در بيتالمال برده اي . گذشته را كه فراموش كرده اي حداقل اينده را درنظر گير
علی 25 دي 1390
خدارحمت کندآیت الله روحانی را... شماکه ازتریبون نمازجمعه دروغ میگویید!آیامیدانیدبخاطرحرف شماچقدرازانقلاب ورهبری فاصله گرفتن؟اینهمه سال گفتی وگفتی عملت کو؟اماکریمی تواین مدت کوتاه جاده درست کرده!گازداده!و... شماچی؟باورکن به نمازشماوناصری شک میکنیم!مگرشماگردن کلفت شهرمایید؟حاج آقا چرابرای سالگردپدرتان ازشهرداری بابل پول گرفتید؟بیت المال یعنی چی؟
بابلي 26 دي 1390
لوس بازي و شيطنت سياسي هم حدي دارد.
عين آدم هاي کوچه بازي حرف نزنيد.
فلاني از بيت المال فلان کرده و غيره............
دايره مالي و حسابرسي هر اداره مو را از ماست مي کشد.
آقاي کريمي اگر از بيت المال هزينه مي کرد دست به دامان اساتيد دانشگاه و معلمين براي هزينه انتخاباتي نمي شد.
به چه قيمتي و با چه شجاعتي به ديگران تهمت مي زنيد.
از وجدان و از خداي خود حياء کنيد.
از شهدا و از امام خجالت بکشيد.
کريمي اگر از بيت المال هزينه مي کرد که حداقل سر و ساماني به خانه محقر و روستايي مادرش در روستاي خليل کلا مي داد.(دو تا اتاق معمولي)
کريمي اگر از بيت المال هزينه ميکرد، حداقل در بابل منزلي داشتند نه اينکه براي انتخابات آپارتماني اجاره کنند.
عادت ما بابليها هميشه بر اين بوده که که غريب پرور باشيم.
هيچ وقت نتوانستيم خودمان را تحمل کنيم.
کريم از ما و از جنس ماست.
اگر هم کريمي از بيت المال و به قول يکي از بيننده ها از اداره معلولان(بهزيستي) هزينه کرده آن هزينه را براي جامعه معلولان و براي عقب ماندگاني بوده که خدا تو سرشان زده است.
پس برادرها و خواهر هاي محترم از روي لجبازي و عناد به کسي بتلان و تهمت نزنيد.
فشار قبري هم هست.
آنجا ديگر روحاني، نياز و ناصري نيستند که به داد شما برسند.
نا شناس 26 دي 1390
درود خدا بر حاجاقا روحانی بزرگوار . . یادگار حضرت آیت الله شیخ هادی روحانی (ره ) _ نماینده فقید ولی فقیه در استان مازندران وامام جماعت شهرستان بزرگ بابـل _
حاجاقا ما بابلی ها این را خوب میدانیم شما خیر و صلاح بابـل را میخواهید و هر کاری انجام میدهید در راه سربلندی و اقتدار هرچه باشکوه تر بابـل بزرگ میباشد .
حاجاقای دوست داشتنی دیار بهارنارنج ، این را بدان بنده که در دوره قبلی از کریمی حمایت کرده بودم ، با کارها و خیانت هایی که ایشان به مردمان شریف و بزرگوار بابـل انجام داده اند از کرده خود پشیمان گشته ام و دیگر نمیخواهم از ایشان حمایت کنم .
به نظر بنده در این دوره باید از افرادی حمایت کرد که امتحان پس داده باشند ، افرادی مانند حاجاقا علی اکبر ناصری _ سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران_ که در اولین دوره حضور خود کارخانه عظیم ایرانخودرو مازندران را برای شهرستان بزرگ بابـل به ارمغان آورد و حاج حسین نیاز آذری _ فرماندار اسبق بابـل _ که تجربه مدیرکلی آب و فاظلاب استان تهران را در کارنامه مدیریتی و سیاسی خود دارد .
مردمان شریف و بزرگوار بابـل بدانی زوج انتخاباتی ناصری _ نریمان میتواند برای بابـل بی نظیر باشد و بابـل بزرگ را به جایگاه واقعی خود برسانند .
لطفی_کلانشهر بابـل
لطفی 26 دي 1390
ما اهالی بندپی بابـل به هیچ عنوان دیگر از شخصی که فقط و فقط به فکر خود و اطرافیان خود بوده حمایت نخواهیم کرد و این بار جای ایشان از شخص حاج حسین نیاز آذری حمایت خواهیم کرد .
کریمی نشان داد لیاقت نمایندگی مردمان شریف شهرستان بابـل را ندارد و از رای هایی که ما به او داده اییم سو استفاده کرده و فقط نیروهای خودی را وارد ادارات و ارگان ها نموده است .
کریمی بدان بابـل نمایندگانی به مراتب بزرگ تر ، دلسوزتر و شایسته تر از جنابعالی میخواهد .
ما بابلی هایک اشتباه را دوبار تکرار نخواهیم کرد .
انشاالله در این دوره از حاج حسین نیاز آذری حمایت خواهیم نمود .
نا شناس 26 دي 1390
آقای روحانی کلی گفته و اسم نبرده ولی مخاطب خودش رو بدجور پرپر کرده آقای ... این دوره فرصتی است تا بعداز کناررفتن از رقابت قدری پخته بشی و سیاست یاد بگیری بعدا با پختگی بیایی دوره قبلی بعلت عملکرد بد... و موضع سرسختانه و عقدهای و کنارزدن بندپی ها از گردونه اجرایی شهرستان و استان عرق بندپی ها گل کرد و فرصت استثنایی برات بوجود اومد ولی این دوره این تو بمیری اون توبمیری نیست رقبای قدرتری هستند.
محمد 26 دي 1390
با سلام و عرض ادب خدمت همه همشهري هاي خودم
بايد بگم كه حاج حسن روحاني شخصي پاك و مخلص است كه فقط به فكر پيشرفت شهر ميباشد زندگي ساده ايشان نشان از معرفت و ساده زيستي اين عالم دارد همه ما شاهديم كه در پشت تريبون نماز جمعه چگونه حرص براي اين شهر و مردم ميزند .
در مورد اقاي كريمي بايد بگويم كه نيم از ان دسته از افرادي كه دوره قبل به ايشان راي دادن در اين دوره دوباره اشتباه خود را تكرار نميكنن چون ايشان را شناختن
نا شناس 26 دي 1390
سلام ،

پاسخ به كامنت :
برادر عزيز :كريمي هم در آن دنيا نيست كه بداد ما برسد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 26 دي 1390
ناصری با چه رویی میخواد به صورت مردم بندپی نگاه کند؟؟!! آقای روحانی جایگاهت و شان پدری شما ایجاب میکند خودت رو شریک جرمش نکنی
همشهری 26 دي 1390
حتما اشاره حاجی به حاجی ن.. میباشد که از پول بیت المال اقایان را به فرنگ دعوت میکنند مهمان نواز ی در دیار اجنبی خیلی خرج دارد که حتما نیاز به بودجه زیاد دارد
نا شناس 26 دي 1390
اينجانب در دو دوره قبل براي کريمي تلاش کردم و اين دوره نيز با تمام قوا و آنچه در توان دارم در جهت کمک به ايشان دريغ نخواهم کرد.
البته شايد بعضي ها فکر کنند که ابنجانب وام دار ايشان هستم ولي بدانيد به خواي يکتا قسم ياد مي کنم که کوچکترين نياز به ايشان نداشته و ندارم.
در پاسخ به آن دسته از عاشقان سينه چاک روحاني بايد يک سوال را مطرح کنم که چرا رواني به پنجاه هزار آدمي که به کريمي راي دادن بي احترامي کرد و حتي يک بار هم با کريمي در مورد بابل و شهر بابل جلسه اي نداشت. چرا که کريمي در فرداري انتخابات خدمت ايشان رسيدند و عرض ارادت کردند.
در مورد ناصري هم بايد عرض کنم که کساني که ادعاي ايران خودرو را دارند، چند نفر از افراد بابل و بندپي در آن مشغول به کار هستند ؟ فقط خواهشا يک آمار سرانگشتي بدهند.
اگر روحاني خير و صلاح بابل و بابيلي را ميخواست براي مردم بابل هم که شده بود چهار سال اين دو نماينده را تحمل ميکرد هر چند بر خلاف عقيده ايشان بودند.
حدود صدهزار نفر به نريمان و کريمي راي دادند، پس عقيده و اعتبار اين چند صد هزار نفر چه مي شود؟
بابل که ملک شخصي روحاني نيست؟
در مورد نياز هم بايد عرض کنم که ايشان از نردبان نريمان و پسر عموي خود پله هاي ترقي را طي کردند و عملا براي بابل مفيد نخواهد بود.
مسئوليت داشتن در آب و فاضلاب آن هم به واسطه نريمان دليلي بر مديريت درست ايشان نيست بهتر است بگوييم ايشان از رانت پسر عمو و نريمان استفاده کرد.
نکته پاياني اينکه حاج اقاي روحاني به جاي حمايت از ناصري اعلام بي طرفي کند و از شخصي خاص حمايت نکند.
الان زمانه ارباب و رعيتي نيست و ايشانذقيم مردم نيستند و بابل ارثيه پدري ايشان نيست.
دقيقا بلايي که ايشات دوره قبل سر قاسم زاده آوردند در اين دوره نيز مي خواهند سر کريمي پياده کنند.
ولي کريمي به عنوان يک روستايي با غيرت و حامي محرومين و مستضعفين تمام قد در مقابل بداخلاقي هاي سياسي ايستاده است.
ضمنا تريبون نماز جمعه جاي موعظه کردن مردم است نه حياط خلوت شما و محلي براي تبليغات ناصري.
احمدی 26 دي 1390
آقای روحانی متاسفانه ....!این حرف من نیست حرف همه دوروبری هاشه.. مردم باهوشندوانتخاب خوب وبدرادرانتخابات میدهند..اوناییکه فهمیدند کر.... رای بالایی داره خودشون رابه کوچه علی چب میزنند...حاج آقاهم خیلی زود متوجه میشه...
احمدیان 27 دي 1390
رای ما در این دوره حاج حسین نیاز آذر و حاجاقا ناصری . .
بـابـــل بـزرگ ؛ ناصر و نیازش را میخواهد
l ...م 27 دي 1390
بند پی بندپی ما داریم میایم....
ساروی 27 دي 1390
پدرت که تمام امکانات مرکز استان(ساری)را به بابل بردمثل دانشگاه علوم پزشکی ودانشگاه ومخابرات وسازمان تبلیغات و...همچنین شیلات ودانشگاه علوم انسانی رابه بابلسربرد وتصمیمات شومی داشت که اجل مهلتش ندادچیچی طلب بود؟؟؟؟توهم مثل پدرت هستی از کوزه همان تراود که در اوست پس دیگران را متهم به قدرت طلبی نکن
lالف-- عین 28 دي 1390
بحث ساری وبابل پیش میاید خیلی از مسایل پشت پرده برای سایر مر دم استان رومیشود
نریمان نژاد 29 دي 1390
تو ساروی کی هستی که در رابطه با حضرت آیت الله شیخ هادی روحانی (ره) اینگونه صحبت میکنید ؟ دهنتان را آب بکشید . خجالت هم خوب چیزی میباشد . انصافا که باید به شما گفت سارویهای ....... نمونه حضرت آیت الله روحانی در شمال کشور کمیاب میباشد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.